MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Sobota Červen 15 12:36:58 CEST 2002

Jindrich Makovicka <makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz> wrote:

> tak tohle mi mozilla ponekud zhatila, podtrhnout jsem chtel
> "pic16c54 (PV951)"

No ja mam problem prave ten, ze at delam co delam, tak se mi nepodari
_zadny_ jmenovany chip zdetekovat. Ani zadny TDA, PIC ci MSP, nic.

Lze nejak _presne_ definovat _step-by-step_ postup co bych mel udelat,
abych si mohl na zaver rict bud, ze to funguje, nebo ze ta karta patri
do odpadkoveho kose a zvuk mi na ni proste nikdy nepujde? Je pro me
lepsi vyhodit dalsich par penez za novou nez mesic casu nevedouciho
nikam. Ac se vyrobce tvari, ze to pod linuxem jede - viz. link na web
v uvodnim postu.

S pozdravem,
Pavel Dvorak