GPL apod. + omezeni

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Sobota Červen 15 13:29:19 CEST 2002

On Sat, 15 Jun 2002 09:32:51 +0000 (UTC), Petr Tomasek wrote:

:> Su vyvojari, ktorym tato klauzulka vadi - nepamatam si uz presne
:> o ktore projekty ide (snad glibc?), ale celkom tomu rozumiem.

: Linus :-)) (Toho by sis pametat mohol, nie?;)

Heh :-) Viem, ze som to cital aj na l-k, ale naozaj si nepamatam,
kto a z akeho dovodu sa prave hada s RMS a spol. :-) Drepper s nim
mal rozhodne tiez svoje "issues", preto ma napadla glibc.

:> Toto je totiz moznost, ako moze FSF urobit s licenciou nieco,
:> s cim dany vyvojar nesuhlasi. V GPL je sice napisane, ze nove
:> verzie budu mat podobny zmysel, aj ked odlisne detaily,
:> ale keby nastala nejaka podstatna zmena, moze nastat slusny
:> chaos.

: No, hlavne vam nikdo nezaruci, ze FSF nezkrachuje (chranbuh!) :-o

No, toto by problem byt nemusel - v licencii je napisane ze
"The Free Software Foundation may publish revised and/or new versions..."
Pokial by skrachovali, naslednik by asi nebol FSF, aj ked ktohovie.

Zdravi
--
                                          Stano