Slapd daemon socket failed

Peto Mastny peto.mastny na post.cz
Sobota Červen 15 18:45:06 CEST 2002

> Hello,

> Mate ho kompilovany s podporou IPv6

Je to debianovej balicek, takze moc nevim. Zrejmne jo. Jadro je urcite s
podprou IPv6.
zacina mi to pripadat, jako by to proste byla urcita zapomenutost vyvojaru
OpenLDAP.
Vsiml jsem si, ze to maji v logach vsichni, ale nikdo se tim nejak zvlast
nezabyva.
Tak asi nebudu taky.
Diky a koncim tento problem.

S pozdravem.