MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Červen 15 22:23:29 CEST 2002

On Pá, 2002-06-14 at 18:29, Pavel Dvorak wrote:

> Ano, ale ja bych jeste jednou zopakoval, ze RC/lirc proste dalkove
> ovladani prozatim _vubec_ neresim, nezavadim, neinstaluji.

presto je fungujici i2c zakladem.

> Netvrdim, ze jej ma zrovna Vase, ci kazda karta s cipem PV951T.
> Pouze se domnivam (a pokud lze verit vyrobci tak tomu tak je),
> ze ta ma karta vyrobena u MediaForte jej ma. Mozna je to casto
> vlastnost karet s radio tunerem (?) .. nevim.

zda se, ze jsem se unahlil. Tipl bych, ze "tvmixer" je nazvem bliz nez
msp3400. No ale to je jedno, muzu mit zavedene oba a stejne vstup
neprepnu.

> Viz vyse. Jinak load / unload tvaudia okolo zavedeni bttv jsem zkousel taky
> jak jsem vycetl v archivu tohoto listu z Vasich predeslych postu.
> Byla to pro me bohizel jen dalsi ze sta veci, ktere jsem 5 minut duveroval,
> ze me spasi. Jak uz to byva. :( Ja mam skutecne asi problem jineho razu.

nevzdavejte se. Pred chvili jsem si vsiml, ze mam v SETUPu vypnute
Plug&Play rizeni. To je podivne. Uz si nepamatuju, kdo to po mne chtel
vypnout (mozna Orinoco?), ale zapnul jsem si ho a obdrzel nove problemy
s bttv. Takze krom jineho muzete zkusit i vypnout plug&play, ale bude to
asi slabsi rada nez zavest bttv schvalne card=40 a pak teprve se
spravnou card=42.

> O "komfortnosti" tohoto reseni se asi nemusim rozvadet

ja jsem nerikal, ze to mate delat po kazdem zapnuti pocitace - jen jsem
to navrhoval jako dalsi stupen detekce, funguji-li vam linuxove drivery
nebo ne.

> Dekuji Vam za zajem

Muj zajem stale roste. Fascinuje me, jak takova levna a siroce dostupna
TV/FM karta, 3 roky stara a podle vseho podporovana v bttv uz dlouho,
mit stale problemy tak kruteho razu. Nasel jsem nekolik dalsich lidi v
ruznych konferencich (BTTV, RedHat support), kterym ten zvuk taky ne a
ne fungovat. Nekdo by to mel uz proste rozseknout a vyresit jednou pro
vzdy.

a prikladam slibeny vypis ze syslogu.

> kernel: Linux video capture interface: v1.00
> kernel: i2c-core.o: i2c core module
> kernel: i2c-algo-bit.o: i2c bit algorithm module
> kernel: i2c-core.o: driver i2c TV tuner driver registered.
> kernel: i2c-core.o: driver i2c msp3400 driver registered.
> kernel: tvaudio: TV audio decoder + audio/video mux driver
> kernel: tvaudio: known chips: tda9840,tda9873h,tda9874a,tda9850,tda9855,tea6300,tea6420,tda8425,pic16c54 (PV951)
> kernel: i2c-core.o: driver generic i2c audio driver registered.
> kernel: bttv: driver version 0.7.83 loaded

rozhodne zkuste i novejsi verzi bttv, i kdyz to asi nicemu nepomuze.
Tohle je ciste kernelovy z 2.4.18?

> kernel: bttv: Host bridge is Intel Corp. 82815 815 Chipset Host Bridge and Memory Controller Hub

tohle by mohl byt problem. Ja (a mozna ze i ostatni) mam VIA chipset.

> kernel: bttv0: using: BT878(Pixelview PlayTV (bt878) [card=16,insmod option]

ja mam card=42, ne =16

> kernel: devfs_register(v4l/radio0): could not append to parent, err: -17

to je taky zajimava chyba.

Petr