Jak palit data on-the-fly (bez image)?

Jindrich Makovicka makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz
Neděle Červen 16 11:36:15 CEST 2002

Petr Ruzicka wrote:
> Dobry den.
> Muze mi nekdo poradit jak bych vypalil kopii CD bez delani WAVu na disku
> (je asi jasne ze mam krome cdrw i cdrom mechaniku)? Tento stejny problem
> by me zajimal i s daty a mixed CD. Dale by me zajimalo jak bez "image"
> vypalit nejakou strukturu adresaru (a souboru) - treba vse co obsahuje
> adrear /123. Nejradeji bych odpoved tykajici se cdrecordu nebo jinych
> textovych programu podobneho typu (ne GUI programu).
>
> Dekuj za odpoved.
>
> PetrR

> [...]

Myslim, ze dostatek informaci najdete tady:
http://www.tldp.org/HOWTO/CD-Writing-HOWTO.html

Treba nasledujici pouzivam pro paleni na CDRW misto disket (ulozi na
disk do rootu obsah adresare zadaneho jako parametr). Vypal vyrobi prvni
session, pripal pridava dalsi:

vypal() {

     echo "Calculating image size ..."

     IMG_SIZE=`mkisofs -r -J -q -print-size $1 | sed -e "s/.* = //"`

     echo $IMG_SIZE

     echo "Burning ..."

     [ "0$IMG_SIZE" -ne 0 ] && mkisofs -r -J $1 | cdrecord -multi
tsize=${IMG_SIZE}s  -data -
}

pripal() {

     NEXT_TRACK=`cdrecord -msinfo`

     echo $NEXT_TRACK

     echo "Calculating image size ..."

     IMG_SIZE=`mkisofs -r -J -C $NEXT_TRACK -M /dev/scd0 -q -print-size
     echo "img size:" $IMG_SIZE

     echo "Burning ..."

     [ "0$IMG_SIZE" -ne 0 ] && mkisofs -r -J -C $NEXT_TRACK -M /dev/scd0
$1 | cdrecord -multi speed=10 tsize=${IMG_SIZE}s  -data -

}

--
Jindrich Makovicka