Problemy s ZipSlack

Milan Malich kulich.bulich na worldonline.cz
Neděle Červen 16 14:55:03 CEST 2002

Mam notebook Acer (100 Mhz pentium). Vytvoril jsem 2 partition.

Na jednu jsem nainstaloval Windows 95 ty uspesne fungovali. Pak jsem stahl distribuci zipslack (ta frci na dos partition a je zalozena na Slackwaru). Ten zipslack jsem rozbalil a spustil na druhe partition. Spustil jsem linux ten nabootoval v pohode.

Pak jsem se chtel vratit k Win95, ale ty mi ted hazou hlasku ze jim chybi himem.sys, ale ten tam 100 % je. Kdyz jsem pouzil startovaci disketu z windows tak mi taky hodilo chybu ze nemuze manipulovat s adresin vodicem A20 a ze himem.sys se nemuze spustit. Pritom na te diskete se zadne soubory nemodifikovali.

Dos jsem nezazil tak nevite v cem je chybu ze po bootu linuxu nejde himem.sys ? Jinak linux jede v klidu.

Dik za kazdou radu Kulich