MediaForte TV Vision P951TF - obraz bez zvuku

Pavel Dvorak dvorak na dogis.cz
Neděle Červen 16 22:37:39 CEST 2002

Jindrich Makovicka <makovick na kmlinux.fjfi.cvut.cz> wrote:

> Doporucuje kde? Toho Modules.conf si vubec nevsimejte, ten soubor ke

Odvodil jsem to presne z toho mista, ktere Vas napadlo.

> stazeni je bez jakychkoli uprav prevzany z Knorrovy website. Ostatne z
> toho, ze bttv nenasel konfiguracni eepromku je zrejme, ze card=2 to nebude.

Aha.

> Naladujte jenom bttv card=42 tuner=5 radio=1 a tvaudio bez parametru a
> NIC JINEHO a zvuk podle mne musi fungovat. (maximalne muzete potrebovat

To je popis konfigurace 90% mojich pokusu.

> tu fintu s bttv card=40 popasnou vyse)

Bohuzel nepomohla.

> Ja mam v modules.conf nasledujici a prekvapive nemam problem (mam teda
> PV951 od 3demonu ale imho se ty karty zas tolik nelisi, krome tuneru).
>
> alias char-major-81     videodev
>
> #/dev/video
> alias char-major-81-0   bttv
>
> #/dev/radio
> alias char-major-81-64   bttv
>
> options bttv card=42 tuner=28 radio=1
>
> post-install bttv insmod tvaudio
>
> post-remove bttv rmmod tvaudio
>
> # to je vse

Zkusil jsem, nic. Zacinam se bat, ze to bude nekde jinde. Napr. spatna karta
nebo nejsem schopen ovladat mixer. Pribyl mi v kmixu pod KDE a vytah jsem jej
na max. - jmenuje se Brooktree Bt 878 Audio. Mohu nejak overit, ze se opravdu
snazim ovladat ten chip na karte? Nebo, jde to nejak primo z xawtv?

Dekuji,
Pavel Dvorak