Certifikaty *.p12 a prohlizece

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Neděle Červen 16 23:54:34 CEST 2002

Též jsem narazil na problém s importem SSL klíče do Konqueroru (chtěl
jsem zkusit Živnobanku/NetBanku pod něčím jiným, než je báječný IE).

Připadalo mi, že s klíčem nemám naději, neboť pokusy:

  openssl pkcs12 -in muj-ssl-klic.p12 -info -out muj-ssl-klic.pem

vykazovaly chybu. Informace, že klíče umí načíst Netscape, mne navedla
zkusit to s Netscape - a také jsem uspěl. Až cca po hodině mne napadlo
zkusit klíč z Netscape exportovat a výsledek importovat do Konqueroru...
Asi nemusím popisovat, jakou jsem měl radost, když Konqueror klíč bez
komplikací načetl! Teď ještě stáhnout JVM, se kterým si bude Konqueror
rozumět, a mohu se o NetBanku pokusit s Konquerorem...

Slávek.