digitalni fotoaparat

Ludek Kovar tux na kovarovi.cz
Pondělí Červen 17 07:21:19 CEST 2002

On Ne, 2002-06-16 at 19:09, Zdenek Precek wrote:
> DDV,
>
> dovolím si nesouhlasit s tím rozhodným NE proti sériovému přenosu.
> Download obrázků je, samozřejmě, oproti USB výrazně pomalejší, ale zas
> taková tragédie to není. Jpeg 1600x1280 má kolem 450kB a stahuje se
> rychlostí 115200 v průměru asi 42 sekund.
>
> Také nevím, proč bych měl trávit hodiny při downloadu. ;-)
> Když foťák připojím na starou 486-ku s Linuxem, u které si o USB
> můžu tak leda nechat zdát, (a na externí zdroj) a spustím
> download a těch fotek je kolem 50, tak jdu třeba číst konferenci
> [...]
OK,
v puvodni zprave se o tom, ze pocitac je 486-ka bez USB nemluvilo,
byla tam zminka o USB ctecce a 64M karte...
Ale mate pravdu, ze je treba vzdy volit nejvyhodnejsi reseni, pro
nekoho je treba cena casu vyssi nez investice do lepsiho PC a ctecky.
Bral jsem to dle vlastni zkusenosti (fotim celkem dost) a cekat pres
hodinu na stazeni 64MB karty nemam uz skutecne trpelivost ;-)
Navic si myslim, ze kdyz USB ctecka pracuje s Tucnakem bez problemu a
da se navic vyuzit i jako sikovne prenosove medium, ze to neni
spatna investice.
Toz proto.
Zdravim

--