X -query server..

Martin Spirk Martin.Spirk_ na _pvt.cz
Pondělí Červen 17 07:27:06 CEST 2002

On Sun 16. June 2002 21:06, you wrote:
> Dale treba presun okna.. kliknu na titulkovej pruh.. 1-2s nic se nedeje
> a pak sveze hejbam..
>
> Co poradite.. je to normalni.. jak napomoci prenosu X11 protokolu?

Normalni to neni, ale setkal jsem se s tim taky. Normalne jako x-terminal
vyuzivam RH linux 6.2, tedy X 3.3.x a tam mi to funguje normalne. Tuhle jsem
si ale zkusebne instaloval SuSE 8.0 (X 4.2 ?) a tam se mi to chovalo tak jako
vam. Nejsem si jisty, ale mam pocit, ze se to zacalo projevovat az pote, co
jsem v nastaveni XFree v sekci "Mys" nastavil parametr "Resolution". Dal jsem
s tim zatim nelaboroval. Jinak mam kartu Matrox G200.

		Martin