zalohovani specialnich zarizeni

milanp plsoun m.plsoun na seznam.cz
Pondělí Červen 17 07:59:06 CEST 2002

Dobry den,

potreboval bych nejaky dobry program pro zalohovani databazi, ktere
jsou castecne ulozene ve fs a castecne na /dev/raw/*. Potreboval bych
aby to bylo

- spolehlive
- schopne bezpecne zalohovat specialni zarizeni a virtualni svazky
(jako /proc apod.)
- aby to pokud mozno nemenilo access a change time
- aby to zachovavalo prava a adresarovou strukturu
- aby to bylo v pohode i s ext3 (dump ma pry problemy i s ext3)

vim, ze tarem se nedoporucuje zpracovavat virtualni adresare, jako
/proc apod. Nejdriv jsem hodne sazel na cpio, ale v archivu
konference kdosi psal, ze cpio neni prilis spolehlive.
O dumpu, ktery jsem pouzival docela rad, jsem zjistil, ze ma pry
problemy s jadrem 2.4. Tim padem je z obliga i amanda.
Slysel jsem, ze je docela dobry programek afio. Umi pry komprimovat
soubory po jednom a tak je teprve zarchivovat, takze vytvori maly,
ale zaroven bezpecny archiv. Docela se mi to libi, ale nemam moc casu
na otestovani, tak se chci zeptat jestli s tim ma treba nekdo
zkusenosti.

Nebo jestli muzete poradit i jiny freewarovy programy, ktery by mely
vyse uvedene schopnosti.

Dekuju
MIlan

Reklama: