Nazev souboru podle promenne

Pondělí Červen 17 10:17:45 CEST 2002

Michal Safranek píše:
> Zdravim,
> nenakopne me nekdo, jak mam v shellu udelat novy soubor, ktery ma nazev
> podle aktualniho data a casu, tzn ze nazev souboru by vypadal treba takhle:
> dd.mm.yyyy
> Vim, ze to je nejaka jednoducha blbost ale nemuzu na to prijit :(
> zkousel jsem zatim neco jako touch date +%d.%m%Y, ale to (docela logicky)
> nejde.
	Je to tak častá otázka, že odpověď na ni je ve FAQ, odkaz na ně
najdete v zápatí v každém dvacátém dopise, na www stránce o konferenci a
jejich seznam také každý měsíc v dopise do konference. Nemluvě o archívu,
ten se každému vnucuje ještě agresivněji. To by mě zajímalo, jestli si
každý myslí, že podobné služby jsou pro "ty ostatní".

http://faq.linux.cz/33-soubor-podle-data.html
poslední změna 16. 1. 2002