fonty - problem

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Pondělí Červen 17 11:12:44 CEST 2002

===============

Ja jsem do souboru /etc/X11/fs/config (mam mandrake 8.2)
nacpal na prvni misto adresar, kde jsou TTF fonty z Windowsu,
jejichz pouzivani je udajne legalni. Nejak takhle:

catalogue = /usr/share/fonts/mojettf
a pak ty dalsi....

Do toho adresare jsem nakopiroval soubory TTF, spustil
"ttmkfdir > fonts.scale", v KDE3 nastavil vyhlazovani (AA),
restartnul Xka a fontserver (odhlasit z KDE, CTRL+ALT+backspace,
a na konzoli "service xfs restart").
V KDE mam implicitni font Verdana a je to docela dobre.
Akorat nevim, proc i kdyz to je stejny font proste nevypada *uplne*
stejne jako ve windowsech.

Info: http://dforce.sh.cvut.cz/~seli/cz/konqy_fonts/

--
zdravim