lirc

Petr Simandl simandl na mujmail.cz
Pondělí Červen 17 10:32:02 CEST 2002

Ahoj, ja mam lirc na televizni karte, takze je tu rozdil, ale
myslim ze v rh73 neni treba rekompilovat jadro. Vse je uz v
modulech a staci jen lirc_xxx.tar.bz2 nahrat a rozbalit a pak configure,
make a make install. Jedine co me posledne "vykostilo" bylo
to, ze mi po prvni neuspesne instalaci zustaly v /dev spatne
zarizeni a vse potom uz kvuli tomu neslo. Pomohlo az rucni smazani
techto prekazejicich zarizeni (/dev/lirc, lircd, lircmd) a pak
teprve instalace.
Odkaz na popis najdes na
http://www.simandl.cz/stranky/linux/linux.htm
Jses si jisty ze mas v poradku hardware prijimace? Posila to na
seriovy port aspon neco? Predpokladam ze sis to bastlil sam.
hodne stesti