Presny cas pres DCF a linux

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Pondělí Červen 17 13:25:59 CEST 2002

"Michal Dobes" <dobes na tesnet.cz> schrieb im Newsbeitrag
news:3D0DA94D.2AD1314B na trb.tesnet.cz...
> [...]

Ako presny cas potrebujete?

> to musi prakticky mit trvale dobre dekodovane pakety. Na vetsine
> uzemi statu tohle neplati. Jste rad, kdyz to chyta pakety tak
> nejak pres noc.

Suhlas, ale a) asi nie je problem robit kontrolu pripustnosti dat priamo
tym Linuxom, b) mizerny prijem maju vselijake vstavane anteny,
ale existuju aj externe.

V Bratislave mam dve DCF zariadenia, obycajne hodiny. Jedny chodia
ako sa im zachce (prevazne dobre, obcas dve hodiny mimo), druhe
zatial uplnu blbost neukazovali, ale raz boli presne o minutu vedla.
Tipujem, ze tie druhe maju primitivnu kontrolu pripustnosti dat
a tie prve ziadnu. Ako som ale pozeral, aka je v nich antena, bezpecne
by islo urobit podstatne lepsiu a umiestnit ju tak, aby boli data
rozumne spolahlive.

Zdravi
--
                                                                    Stano