Atypicky znak v heslu

MP - Lists (el. adresa) miroslav.pragl.lists na omega-optix.cz
Pondělí Červen 17 14:28:29 CEST 2002

> Pozor, to neni posloupnost znaku - to jsou dva stisky klaves.
> Nejdriv se
> stiskne Ctrl+V (ta se pak pusti :) a pak se stiskne klavesa Del.

pardon, to mne nenapadlo az tak specifikovat, snad jsem tim prilis nezmatl.

takze:
^V(CTRL-V) je spec. znak pouzivany pro uvozovani spec. znaku. jako napr.
backspace
takze pokud chcete NAPSAT (nikoli PROVEST) napr backspace tak

stisknete control
stisknete v
stisknete h
pustte control

pristi cast kursu "jak pouzivat klavesnici a k cemu vubec jsou ta roztodivna
ruzne tvarovana ruznobarevna pocmarana tlacitka" priste :))

MP