zabezpeceni hdd proti kopirovani

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Červen 17 15:29:38 CEST 2002

Pokud tam nejsou citliva data, tak mi unika smysl sifrovani. Myslite, ze
disk z routeru, kde neni nic jen konfigurace smerovani (a to jeste celkem
jednoducha) je dostatecny motiv, proc krast pocitac nebo hdd? Imho jedine
reseni je bud nedavat danou soucast (podle me vam to nekdo ukradnul kvuli
disku (nebo pocitaci) a ne kvuli datum, ktera na tom byla) nebo fyzicky
ztizit pristup (zabetovany trezor idealni :-))) )

Z.M.