zabezpeceni hdd proti kopirovani

cudlon na email.cz cudlon na email.cz
Pondělí Červen 17 15:49:37 CEST 2002

>Pokud tam nejsou citliva data, tak mi unika smysl sifrovani. Myslite, ze disk z >routeru, kde neni nic jen konfigurace smerovani (a to jeste celkem
>jednoducha) je dostatecny motiv, proc krast pocitac nebo hdd? Imho jedine reseni je >bud nedavat danou soucast (podle me vam to nekdo ukradnul kvuli disku (nebo >pocitaci) a ne kvuli datum, ktera na tom byla) nebo fyzicky ztizit pristup (zabetovany trezor idealni :-))) )

>Z.M.

Vodarensky objekt, router zamknuty ve skrini.
Odvrtane a prostrihane dvere - mimo cidla zabezpecovaciho zarizeni
a router fuc :-(

Nechci, aby se dalo vycist z harddisku jaka je pouzita
distribuce, ktere baliky atd. Tyto informace se daji pouzit
proti jinym routerum, ktere jsou skoro stejne.
HDD muze skoncit nekde v bazaru a dostat se prakticky komukoliv do ruky.

Mozna je to trochu paranoidni, treba sli fakt jenom po HW :-)

Chtěli byste strávit dovolenou u moře? Objevte oázu středomoří a navštivte Tunisko s CK ITC, Vinohradská 47, Praha 2, http://www.itcz.cz