Zmena zvukovky SB128

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Červen 17 17:48:37 CEST 2002

Dne Mon, 17 Jun 2002 08:15:12 +0200
MaReK Penguin Olsavský  <marek.olsavsky na sostgvb.cz> napsal/a:

Dobrý podvečer,
>     Doplnuji tedy. Je na ní chip CT5880-DCQ
>     Jeste porád mi lezí na stole vedle compu, protoze nevím, jek na to
> zareaguje LINUX.
přímo na čip nevidím, ale lspci -v mi o ní vyplivne toto:
00:0f.0 Multimedia audio controller: Ensoniq 5880 AudioPCI (rev 02)
        Subsystem: Ensoniq Creative Sound Blaster AudioPCI128
        Flags: bus master, slow devsel, latency 64, IRQ 9
        I/O ports at 6800 [size=64]
        Capabilities: <available only to root>

Mandrake 8.0 zvukovku sám poznal, ale při pokusu cokoli přehrát totálně
vytuhl, tak jsem si zkompiloval alsu (0.9.0beta12)
do /etc/modules jsem přidal:
snd-ens1371
a do /etc/modules.conf jsem přidal:
# zvukovka