Certifikaty *.p12 a prohlizece

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pondělí Červen 17 18:27:21 CEST 2002

Já už jsem sice do Konqueroru dostal certifikát i Javu, ale výsledek mne
z výšin doufajících v šanci ve zprovoznění Živnobanky/NetBanky usadil
opět pevně na židli - nejlepším, nejdokonalejším a jediným správným je
samozřejmě Internet Explorer :-(( A to v jejich častých dotazech zmiňuji,
že pro tvorbu aplikace použili Javu, protože je na platformě nezávislá...

Pozn: Jsem tu sám se Živnobankou/NetBankou? Nebo je nás tu takových více
a mohli bychom se pokusit o soustavné bombardování Živnobanky z více
stran? (Bombardování mám samozřejmě na mysli pomocí požadavků ;-)

Slávek.