Jeste jednou software pro zpracovani zvuku

BzF bzf na centrum.cz
Pondělí Červen 17 17:38:04 CEST 2002

Dne Mon, 17 Jun 2002 12:10:36 +0200
Radim Roženek <radim.rozenek na osu.cz> napsal/a:

> Pekny den,
Vám taky,
> nedavno jste mi poradili jisty software, mel bych jeste jeden question.
> Lze pomoci nejakeho softu primo decodovat mp3 na wav ve stanovene kvalite?
>
> Priklad mp3 stereo 48kHz na wav 11.025 kHz mono.
> Pokud totiz rozkoduju 150 a vice MBovy soubor MP3, tak to smlaskne giga a
> kus a ja zrovinka neoplyvam prebytecnym mistem na disku... :(
mělo by to jít pomocí třeba lame a sox:
lame --decode in_file.mp3 - | sox -t wav - -r 11025 -c 1 out_file.wav
(případně lame má i volbu --resample, tak si zkusit pohrát s ní)
S pozdravem
BzF