USB kamery

Martin ``BruXy'' Bruchanov b-r-u-x-y na r-e-g-n-e-t.c-z-remove_all_dashes_and_this_text
Pondělí Červen 17 23:02:29 CEST 2002

Dobry den,

doporucite mi prosim USB kameru se kterou mate kladne zkusenosti v
Linuxu??

Predne chci rict, ze reseni web kamery s vestavenym Ethernetem je sice
elegantni, ale ceny jdou od 18.000,- nahoru :((

Co by me zajimalo:
- obchodni nazev
- presny typ (co hlasi dmesg pri pripojeni k USB hubu)
- verze jadra se kterym to provozujete / verze modulu
- pripadne jine zkusenosti :)

Omlouvam se za takovy krizovy vyslech, ale s USB pod Linuxem mam pomerne spatne
zkusenosti (mam graficky tablet Wacom, reknete si tablet jako
tablet, jenomze existuji dve verze, jedna pro svetovy trh a druha pro
japonsko [pajsl je ruzny], jadro podporuje prvni verzi, pri rozjideni
jsem se dost vyvztekal [mam japonce], nehlede na problematiku USB na SMP
strojich do jadra 2.4.16). Nerad bych az posleze zjistil, ze firma XY v
prvni serii pouzila chip ABC, ktery v dalsi zmenila za CBA, ovsem moduly
v jadre podporuji jen ABC (bohuzel to jsou informace, ktere vam prumerny
"pocitacovy odbornik" v mistim kramku nerekne a na obalu se take
nepisou :(

Moje oblibene HW weby http://www.linuxhardwaredatabase.com a abclinuxu.cz
bohuzel v tomhle zklamaly, takze doufam ze mi poradite zde.

Dekuji a nashledanou

Martin "BruXy" Bruchanov