Athlon XP+ a vyjimky FPU

Tomahawk tomahawk na yo.cz
Úterý Červen 18 01:16:57 CEST 2002

Dobry den,
chyby jsou v podstate 2 - jedna je problem s cachovanim(http://www.bestcomputerbuilders.com/Stories.htm), druha (a te jsem se stal obeti :( souvisi se spatnou optimizaci - da se resit bud zavadenim v lilu: linux mem=nopentium [nekdo tvrdi ze mam parametr noathlon, me to nefungovalo], nebo sehnanim noveho jadra (na RH 7.3 bez problemu) - tahle chyba je ale dana *jakousi* konstelaci hardwaru, je to spis vyjimka...
Tomahawk