X -query server..

Petr Olivka petr.olivka na vsb.cz
Úterý Červen 18 09:11:50 CEST 2002

vypada to divne. ja to pres "query" u nas provozuju i proti sunu (linux
i solaris), silikonu a ibm, a samozrejme linux na PC, ale takove
prodlevy nebyly kdysi ani na pomalych strojich v pretizenych segmentech
s koaxem.

zkuste jeste spustit Xy bez query a ty aplikace pak spustit vzdalene,
aby byl windowmanager lokalni a aplikace remote. pripadne zkuste jiny
w-manager.

me se zda, ze chyba bude nekde v nastaveni, ale konkretne me nic
nenapada.Jeste pro kontrolu by stalo za to, zkusit pretahnout nejaky
10MB soubor tam a zpatky, jak dlouho to trva. To ale jen tak pro jistotu.

poli