SuSE, RedHat, patche [Was: UnitedLinux?]

Úterý Červen 18 11:56:33 CEST 2002

On Tue, 18 Jun 2002, Cejka Rudolf wrote:

> A jak na tento podnet zareagovala FSF? (Nebylo by lepsi misto toho
> citovaneho nejednoznacneho dopisu treba napsat, at se kazdy koukne na
> modifikacni casy na ftp.suse.com (i kdyz ty taky jenom napovi)?)

Jestli dobre vidim, je tam Jun 17, coz je 17. cerven. Distribuce 8.0 byla
ohlasena na 22. dubna. Live-Eval ma na FTP datum 29. dubna (tj. rozdil
temer dva mesice, jak jsem i psal).

Chcete si dokazat, ze jste uplne mimo nebo chcete za kazdou cenu trdit, ze
jsem si to vsechno vymyslel?

Nechapu, proc me nejprve nutite "k oficialnimu osloveni SuSE" a pak k
tomu, abych nejakym zpusobem vedl akci u FSF proti SuSE. Nemam na to ani
cas ani naladu, i kdyz si to asi prejete (abych byl skutecne demonem,
ktery rozpoutal nespravedlivou kampan proti SuSE). To co jsem napsal mi
staci (pokud Vam ne, racte si poslouzit).

FSF se jasne vyjadrila na URL, ktere zde bylo k dispozici (dokonce si ho
sem poslal sam P. Janik). Nechapu, co vic se k tomu da dodat:

http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#AnonFTPAndSendSources

> Nejsmutnejsi na tom je, ze jste asi nepoucitelny.
> Date s temi blaboly okolo nekdy pokoj?

Ano, nekdo tady skutecne blaboli, aniz by k tomu mel jediny duvod.

Tedy krome zoufale snahy prokazat neco, co se proste prokazat neda.

--
                        Milan Keršláger
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz