Jak na Tomsrbt

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Úterý Červen 18 13:07:31 CEST 2002

On Tue, Jun 18, 2002 at 08:34:20AM +0200, nopetr na tiscali.cz wrote:
> Po kompilaci noveho jadra se jiz system nerozbehl a zastavi se na hlaseni
> Kernel Panic:VFS:Unable to mount root fs on 08:01.
> Pri pouziti programu Tomsrbt mohu namountovat /sda1 tam je /, prohlednout
> lilo.conf eventualne editovat, ale nevim jak ho presvedcit, aby se opravy
> promitly do puvodniho nastaveni. Vi nekdo jak na to?
> Dekuji, Petr

Rekl bych, ze mate SCSI jako modul a nemate initrd. Paklize jste si
nesmazal puvodni jadro, oeditujte lilo.conf (ja po kompilaci noveho
jadra toto pouze pridam, aby se dalo snadno vratit) a spustte lilo.
jedinym problemem by mohlo byt, ze v lilo.conf mate cesty do /boot, /,
..., ktere mate pod tomsrbt namountovane jinam, coz musite v lilo.conf
zohlednit.
Dalsi moznost by mohla byt dat puvodni jadro na disketu (dd, rdev)
a nabootovat z ni.

--
Michal Kašpar