Jeste jednou software pro zpracovani zvuku

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Pondělí Červen 17 18:35:19 CEST 2002

| Odesílatel: Roman DAVID <rdavid na danet.cz>
MP3) a ne

| Umi resamling i MP3->MP3 (bitrate i sampling freq.).
| Takze vysledek nezapisovat do souboru ale nekam na STDOUT
| a od tam si to pres STDIN nacpat do nejakeho dekoderu mp3->wav
| (treba taky lame) :-)

lame -b bitrate --resample vzorkovani -m m -a (to je oboje pro mono)
infile.mp3 outfile.mp3

VELICE doporucuji pokud budete pouzíivat maly bitrate, abyste vyuzival ABR
rezim LAME anebo rovnou mp3enc31 (anebo fastencc -hq).

Omlouvam se vsem v nesnazich, ale jeste jsem ten clanek co nekdo po mne
chtel, nedopsal.
Zdravi JL.