digitalni fotoaparat

radek_sedmak na eurotel.cz radek_sedmak na eurotel.cz
Úterý Červen 18 15:47:08 CEST 2002

>Varuji Vas pred koupi fotaku se seriovym rozhranim - stahovani fotek je
>neskutecne pomale... Co se tyce USB ctecky SM karet, tak tu jsme meli jako
>prislusenstvi k Camedii E-100 a rozchodit se me ji nepodarilo, i kdyz
navody
>na to na ABClinuxu jsou... :-(( S temito konkretnimi typy fotoaparatu
>zkusenosti nemam, ale nevyplatilo by se koupit neco, co podporuje
usb-storage
>??

No ja pouzivam Canon PowerShot A20 uz je A40 za podstatne mensi peniz s
lepsim HW. Ale zpet k linuxu. Driver bohuzel neni, pokousel jsem se
komunikovat s Canon Inc. ohledne poskytnuti tech.spec pro napsani vlastniho
driveru. Samozrejme ze me fakly. Proto jsem pro tento fotak zacal psat
native driver ale buhvi jestli to dopisu jsem hroznej lenoch ( funguje
detekce,remove mam zimplementovano open,close) . Z toho plyne i pouceni
bombardovat vyrobce mailem typu rad bych si od vas koupil fotak ale bohuzel
nepodporujete muj OS tak pujdu jinam.

Bye Sam