Problémy s framebufferem, tiskárnou a skenerem

Petr Klíma xklima08 na stud.fee.vutbr.cz
Úterý Červen 18 21:15:07 CEST 2002

ad 1) jestlize vam to dela JENOM toto, jste nesmirne stastny clovek.
Pokud pouzivate kombinaci ovladacu od nvidie a rivafb, je normalni, ze
se pri prepnuti do X nebo zpet rozsype obraz. Pomaha jedine restart.

--
Petr "Tosuja" Klima
xklima08 na stud.fit.vutbr.cz