Problémy s framebufferem, tiskárnou a skenerem

Jakub Macek JamesM na seznam.cz
Úterý Červen 18 20:27:05 CEST 2002

Mám Linux RedHat 7.3 a několik problémů k tomu.

1) Problém s framebufferem: Ke svojí videokartě RivaTNT2 M64 použivám
ovladače pro Xka od nVidia. Když nahraju modul rivafb.o (nebo mám podporu
Riva framebufferu přímo v jádře) a spustím Xka, tak se mi pokazí blikající
kurzor. Změna na neblikací sice pomůže, ale blikací se mi líbí víc :-)

2) Tiskárna  HP-DeskJet 420C v kombinaci s KOffice dělá zmatky. Používám
TrueType fonty z Windows (font Tahoma) a výtist měl font o tři až čtyři body
větší, tj. text byl rozházený.

3) Podařilo se mi zjistit, že můj skener Mustek 600 CP je podporován jakýmsi
ovladačem pro Sane, což ale vyžaduje Sane upravit a znovu zkompilovat. Nezná
někdo nějaký rychlejší způsob, jak používat tento skener?

Jakub Macek