find neumi hledat budoucí soubory }:(

Exghotic exghotic na email.cz
Středa Červen 19 02:27:20 CEST 2002

Exghotic wrote:

> Přihodila se mi taková malá nepříjemnost, že jsem chvíli měl datum na roce
> 2020..
>
> Když jsem si chtěl následně opravit všechny dotčené soubory pomocí tolik
> vychvalovaného a mocného unixového nástroje >find< , tak mě velice
> překvapilo, že toho není schopen, že k tomu aby našel soubory které mají
> budoucí datum, k tomu zřejmě není určen. Takové okolnosti prostě
> nepředpokládá.
>
> Bohužel nemám ponětí o nějaké alternativě k tomuto mocnému unixovému
> nástroji, řešil někdo z vás podobnou potíž?

Díky Vám za radu. Parametr -newer skutečně máká a právě mi tady u ucha
chrčí find, kterej jsem tímto vzal zase na milost ...:)
-- jednalo se o verzi >GNU find version 4.1.6< on SuSE 7.2cz--
To rozčilení pramenilo také z toho, že jsem se posledně pokoušel použít i
gnome a kde serchery, které mi házely hlášky ve smyslu jako "Cant' search
dates in the future1" atd..

Při týto příležitosti, bych se zeptal, na podrobnější význam parametrů
-modification time
-accessed time
-changed time (v gmc -creation time) , tedy hlavně jakej je rozdíl mezi
mtime a ctime. resp kdy se mění mtime, nezávisle na ctime. Výpis ># stat
soubor < je ukazuje zatím vždycky stejný
  Za případné odpovědi předem díky,
                                  XGH