NTP servery

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Středa Červen 19 08:18:51 CEST 2002

> Zkousel jsem vselijake seznamy, ale kde nic, tu nic.
> Ptal jsem se tiscali... no nebudu se opakovat, ale nic.
> ntpdate mi vzdycky kdyz zkousim nejaky novy server napise ze nenasel
> zadne vhodne servery a koncim.

Je dobre synchronizovat se proti ne mene nez dvoum ntp serverum. Verejnych
je celkem dost, ale napada me jen jeden velmi osklivy zpusob jak je rychle
zjistit - nainstalovat na libovolnou win stanici tardis a proste je opsat.
Jinak kazdy slusny provider nabizi na sve siti nejake ntp servery pro sve
zakazniky (Contactel (ntp1.ctt.cz, ntp2.ctt.cz, ntp3.ctt.cz,  stratum 2)
pokud vim nabizi sve dokonce bez omezeni, jen obcas nejaky nechodi :-((( )

Zdenek Mazanec