neplnohodnotne pripojeni do Internetu

Středa Červen 19 10:19:57 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek píše:

> 	Bohuzel ani to _FTP_ pro STAHOVANI souboru k Vam Vam v MS IE 5.X v
> defaultnim nastavenim nepujde - jednoduse proto, ze pouziva AKTIVNI
> rezim - musite si zrusit zalozkove zobrazovani cijak to nadava...
	Tak to je pro mě novinka, měl jsem za to, že všechny prohlížeče
používají pasívní režim. Správně nastavený maškarádovací router by to ale
i tak měl být schopen uřídit.
	Pokud jde o toho původního tazatele, smlouva je na mě moc dlouhá a
nesrozumitelná, dohodli jste se ústně jinak? I tak, je něco, co potřebujete
a nefunguje vám?