Loopback rozhrani a divne chovani

Středa Červen 19 10:34:10 CEST 2002

Zdenek Pytela wrote:
> 	Snad ve všech knihách teoreticky rozebírající tcp/ip se píše, že
> nastavení místní smyčky je povinné. Ty provozuješ nějakou síťovou stanici
> bez loopbacku?

	Kdybyste pamatoval doby i386 s 4MB pameti, vedel byste, ze nezavedenim
NETu, tedy mit 2 jadra z nichz jedno nemelo vubec podporu site a socketu
(ano i bez toho se da zit), znamenalo u jadra 1.2.X a 1.3.X usporu v
radove stovkach kB (presneji zhruba 700 KiB) a tedy zvyseni pameti pro
userspace programy... vykon takoveho stroje byl o 40% vyssi...

PS: Na takoveto konfiguraci (pozdeji s 5MiB) jsem odladil cokoli co ma
meho spolecneho s Pirate/EagleBBS (v tuto chvili jeste bbs.inway.cz a
bbs.cvut.cz).. leta pane 1994-5?