POSTFIX(procmail) a automaticka odpovet odesilateli

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 19 10:41:11 CEST 2002

On Wed, 19 Jun 2002, Jan Bicek wrote:

>  Potrebuju nastavit postfix tak, aby odpovidal odesilateli. NEjvhodnejsi je
>  kdyz uvedu priklad:
>  mam svoji emailovou stranku(na svem serveru:) ) a reknu si:"Ted si dam 14
>  dni prazdnin, odjedu do hor a budu meditovat". Potrebuju, ale aby na maily
>  co mi prijdou server odpovedel neco jako:"Prave jsem odjel do hor a postu
>  od Vas si prectu(pokud me nesezere medved grizli) 7.7.2002.
>
>  byl mi porazen teda procmail, ale moc tomu nerozumim(viz. man jsem jiz
>  ucinil)

Podivejte se na program vacation. Pravdepodobne bude jeho balik v kazde
distribuci. Jsou k nemu priklady jak to nastavit a ma uz zakladni
inteligenci aby kazdemu odpovidal jen jednou a neodpovidal do mailing
listu...