jde rozchodit KDE3 bez KDE 2?

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Středa Červen 19 10:47:36 CEST 2002

instalace?

> No jéje chcete je znát všechny? mohl bych o tom napsat román,
> ale shrnu to....
>
> 4) KDE3, sestává ze nejméně 44 rpm, ale jakou rpmkou mám
> začít ? která je
> ta nejnezávislejší? mám to odhalit podle jmén? nebo se mám pokoušet
> nainstalovat jeden podruhém a na papírek vedle klávesnice si šmudlat
> pastelkou stromeček závislostí, abych ráno po posledním,
> čtyřicátém čtvrtém
> rpm balíčku zjistil, že ten nejdůležitejší vlastně nemám?
> Tohle jste měl na
> mysli, když jste mluvil o lenosti?
===============================

Zkuste tohle:
1. nakopirujte instalaci KDE3 do zvlastniho adresare
2. bezte do toho adresare
3. napiste "rpm -Uvh *"

RPM by mel projit vsechny balicky a vypsat co mu chybi, ne?
Sam pozna, ktery je "ten nejnezavislejsi".
Nemusite vypisovat vsechny baliky, nemusite malovat stromecky,
Postahujete chybejici a je hotovo.

Sikovny je system URPM, ktery je normalne soucasti Mandraku,
ale da se udajne pouzit kdekoliv jinde, kde je RPM,protoze to
jsou jen nejake scripty pouzivajici RPM. Kdybyste ho mel a
nastavil spravne zdroje, kde ma hledat chybejici balicky,
napsal byste (v tom adresari) "urpmi *" a jen byste se koukal,
jak se to samo instaluje.

--
zdravim
Tosovsky