Cestovni prikazy (was Re: tisk slozenek)

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Středa Červen 19 12:11:04 CEST 2002

    Ahoj

> chtel bych se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti
> s tiskem slozenek pod Linuxem. Nejlepe nejaky
> software, ci jiny automatizovany zpusob ..
> Potrebuju poslat asi 100 slozenek a rucne se
> mi to psat nechce ..

Se slozenkami bohuzel nepomuzu. Ale pred casem jsem si udelal formular
na cestak v LaTeXu. Je to hodne drevorubecky (tvrda prace s TeXCADem ;-),
ale treba by se to nekomu hodilo, nebo by k tomu nekdo pridelal nejake
rozhrani pro zadavani jednotlivych udaju (ja je zatim vepisuju primo do
souboru cestak.tex - nektere uz jsou predvyplnene, dalsi bezne se pisou
po ruznych \rm~~). Je to na http://www.kit.vslib.cz/~kolar/cestak/

S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229