MITE Linux, odporuje licenci

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Středa Červen 19 13:05:22 CEST 2002

On Wed, Jun 19, 2002 at 11:42:12AM +0200, Robert Vojta wrote:

>   Přečtěte si ji Vy ...
>
>   - pokud je SW distribuován na CD, měla by být možnost mít i zdrojáky na CD
>   - pokud je na internetu, stačí na internetu
>
>   ... pokud zdrojáky nejsou distribuovány automaticky, _musí_ tam být alespoň
> napsané, že zdrojáky je možné dostat na vyžádání ...

Ja jsem tu distribuci nevidel, ale predpokladam ze, v distribuci je
zminena GNU licence. A v te licenci je napsano to co pisete vy:
mimo jine:
ze zdrojaky je mozne dostat na vyzadani. Neni podminkou ze zdrojaky
_MUSI_ byt verejne _VYSTAVENY_, ale ze je mozne je zaslat na
pozadani (napr e-mailem, nebo na zvlastnim CD). i
  Nejak jsem si nevsiml ze GNU/GPL licence rika jakym konkretnim
zpusobem zverejnit zdrojove kody. Pokud jsem neco prehledl pak se
omlouvam a rad bych obdrzel odkaz na konkretni cast licence.

KLoK