MITE Linux, odporuje licenci

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Středa Červen 19 13:13:29 CEST 2002

On Wed, Jun 19, 2002 at 08:25:37AM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> <kratochvil na dbsystem.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:20020619081518.B682 na dbsystem.com...

> A Vy si zase skuste precitat
> http://www.gnu.org/licenses/gpl-faq.html#AnonFTPAndSendSources
>
> Nehovoriac o tom, ze som na ich webe/ftp nenasiel ani inu ponuku
> poskytnutia zdrojakov.

Z daneho odkazu:

You can make the sources and binaries available on different machines,
provided they are equally easy to get to, and provided that you have
information next to the binaries saying where to find the sources.

Nejak nenachazim zminku o tom ze musi byt na danem webu odkaz kde
zdrojaky najit. Pouze to ze tam ta zminka byt musi. Podle meho nazoru
pokud napr. zminim licenci a dany odkaz pri instalaci z daneho CD pak
je vse v poradku a licenci jsem neporusil.

  KLoK