neplnohodnotne pripojeni do Internetu

Milan Berka Milan.Berka na kpnqwest.cz
Středa Červen 19 14:51:29 CEST 2002

No mne na tom celem akorat zaujalo, jakym zpusobem ve smlouve nas
zakaznik pouziva nase jmeno.
Velmi zajimave. Ano UH-NET je pripojen na KPNQwest/GTS, ma od nas
"normalni" IP adresy,
vznesl pozadavek na prideleni dalsich a pokud zduvodni jejich pouziti,
budou mu bezplatne prideleny.
KPNQwest nema zadny obchodni vztah s Gymnasiem v UH, nic mu neposkytuje
a nic mu negarantuje.
To je asi vsechno, co k tomu mohu napsat.

Milan Berka

--
Doc.RNDr.Milan BERKA, CSc., IT Manager,KPNQwest
647 00 BRNO,Vystaviste 1, tel.:+420541159339 fax:+420541159340 GSM:+420602244751 http://www.kpnqwest.cz/