Firebird 1.0 na RH7.3

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Středa Červen 19 15:31:05 CEST 2002

On Wed, 19 Jun 2002, M.B. wrote:

> pouzivam firebird databazi na RH7.3 na distribuovanem jadre

Distribuovanem? Spis distribucnim? ;)

> 2.4.18 a stava se mi, ze dochazi casto k rozpojeni databazoveho
> spojeni; v logu je pak zaznam:
> sqlserver (Server)  Fri Jun 14 09:57:17 2002
>         INET/inet_error: accept errno = 88
> s tim ze se opakuje tisickrat, nez log zaplni disk ... server
> (firebird) se pote musi restartovat;
> nekdy to je mekci a dojde jen k xxx hlaskam podobneho
> typu a az pote dojde k havarii.
> mate s tim nekdio nejake zkusenosti ?

#define ENOTSOCK        88      /* Socket operation on non-socket */

Tedy to vypada, ze se server snazi zavolat sys_socketcall() a jako
parametr je dano cislo deskriptoru, ktere nepatri socketu. Skoro bych
tipoval na chybu ve firebirdu, i kdyz v tech vedrech co ted jsou je mozne
vsechno. ;)

Je to aktualni verze firebirdu? Zkousel jste jinou? Pripadne to muzete
zkusit bugreportovat.

--
JiKos.