X win a okno do popredi

Cejka Rudolf cejkar na fit.vutbr.cz
Středa Červen 19 17:44:49 CEST 2002

kratochvil na dbsystem.com wrote:
> Nevite nekdo jak dostat urcite okno do popredi? Nasel jsem funkci
> XRaiseWindow() ktera by toto mela obstarat. Ale nejak nefunguje :((

Bez zaruky (pokud tohle nezabere, musel bych si to pripomenout
a vyzkouset trochu vic): Ano, je potreba pouzit XRaiseWindow(),
ale ne na okno klientske, ale na okno WM, ktere zjistite funkci
XmuClientWindow(). Dalsi problem je v tom, ze registrovany
WM (v danem casovem okamziku muze byt jen jeden ;-) si vsechny
tyto udalosti odchytava a s pozadavkem si muze udelat co chce,
proto to muze s nejakym WM fungovat vzdycky, s jinym vubec, nebo
s jeste jinym se zpozdenim az po nejake dalsi udalosti.