KWord mi tiskne vzdy helveticou

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Středa Červen 19 19:10:24 CEST 2002

Ahoj,

pouzivam RH 7.3 a tam je KWord 1.1.1 z KDE 3.0.0. Nedari se mi
vytisknout (at uz primo na tiskarnu nebo do souboru) cokoli jinym fontem
nez Helveticou. Kdyz vyberu jiny (URW Paladio, URW Bookman, Luxi Sans
nebo Luxi Serif) vzdy se to pokusi vytisknout Helveticou. Nekdy s vetsim
jindy s mensim uspechem. Zalezi na tom, jestli se ve vysledku objevi 'c'
s hackem a 'e' s hackem. Na obrazovce vse vypada vyborne.

Na googlu jsem nasel, ze je to proto, ze ghostscript nezna ty fonty a ze
je to obecny problem KOfice. Vyrobil jsem soubor Fontsmap podle rady,
dal ho do ~/.kde/share/fonts/Fontmap.GS, ale stale pak uz ghostview
neukazalo vubec nic. Bohuzel jsem nanasel radu, ktera by me pomohla.
Nikdy jsem s ghostscriptem nepracoval, takze nemam dostatecny zaklad.
Nepredpokladal jsem, ze budu muset neco takoveho resit, kdyz vezmu
RedHat 7.3 a nainstaluju.

Muzete me nekdo postouchnout?

Diky, Libor Chocholaty