Editor pro programatory (C++,PHP etc.)

Michal Ka¹par mkaspar na it-media.cz
Středa Červen 19 22:06:17 CEST 2002

On Wed, Jun 19, 2002 at 07:20:01PM +0200, Pavel Janík wrote:
>    From: Stanislav PETR <stanislav.petr na glux.cz>
>    Date: Wed, 19 Jun 2002 17:32:09 +0200
>
>    > > Prominte, po vzoru Windows jsem mel za to, ze nabidka je ponekud sirsi....
>    >
>    > Neni sirsi, ale kvalitnejsi....
>
> Můžete být, prosím, konkrétnější? Rád bych zjistil, co Vám konkrétně chybí
> např. u Emacsu? Velmi rád to do něj přidám resp. velmi rád Vám ukážu, že to
> už Emacs umí.

Spise bych rekl, ze to neni sirsi, ale kvalitnejsi melo znamenat, ze na
Linuxu je mozna nabidka editoru uzsi (s cimz by se mozna dalo
polemizovat, ale nikdy jsem to nepocital :-)), ale na druhou stranu jsou
zde pritomne editory (emacs a vim, ...) kvalitnejsi.
Z toho tedy plyne, ze pisateli u emacsu nejspis nic nechybi (mozna
bootloader?), i kdyz mozna pouziva vim.
Tim nechci pomijet skutecnost, ze jak emacs tak vim existuji take pod
Windows (co si tak pamatuji).
S pozdravem

--
Michal Kašpar