konverze nazvu souboru z Win do ISO

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Červen 20 08:47:52 CEST 2002

Stanislav PETR wrote:
>   nema nekdo napad, jak konvertovat nazvy souboru z Win do ISO pod ext3? Pokud
> bych mel data na jinym disku pripojil bych ho se spravnou znakovou sadou, ale
> pokud to mam uz na disku??? Nechce se mi to prepisovat rucne je to asi 2500
> souboru a na psani nejakyho scriptu jsem linej (jak se rika "nepis napsany").

Pokud mate jadro 2.4.x (jako ze nejspis mate, kdyz pouzivate ext3), tak
klidne ten stejny filesystem muzete primountovat jeste jednou, treba do
/mnt se spravnymi volbami iocharset a codepage a pak soubory treba
zkopirovat kam potrebujete jiz se spravnym kodovanim nazvu.
Nevyzkouseno, ale chodit by to mohlo.

Michal Ludvig