Editor pro programatory (C++,PHP etc.)

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Čtvrtek Červen 20 10:40:36 CEST 2002

> Vy jste se dnes spatne vyspal? Nebo proc se rozcilujete na nekoho, kdo
> se Vam snazi pomoct? (I kdyz se mozna s odpovedi presne netrefil).

Já se ani tak nerozčiluju, já se jen asi neumím příliš chovat :-(
Omlouvám se.

> A co treba 'set filetype=txt'? To mi ted v .cpp celkem spolehlive
> vypnulo vsechny automaticke komentare, cindenty & spol. Zvyraznovani
> syntaxe pritom zustalo.

Jo, konečně něco, co funguje přesně jak bych si představoval - všechny
ostatní rady
docela dost rozhodily nastavení, která jsem do .vimrc postupně doplňoval
několik let.
Ale opět to, stejně jako cindent apod., nefunguje ve .vimrc. Musím to
pokaždé
psát ručně znovu a znovu při každém otevření souboru :-(

Petr Bravenec