X -query server..

Petr Michalec azzi na centrum.cz
Čtvrtek Červen 20 11:24:48 CEST 2002

Diky vsem..

Presto ze mi lokalni sit chodila doposud bez prolemu.. (prenosy
objemnych souboru atp..) proste fungovala na 99% vyjma tech Xek,
chyba byla v nastaveni sitove karty.

server mam FreeBSD, sitova karta nemela nastaven priznak "media" na
10baseT/UTP, jak se spravne patri.. vzdy vypisovala jen autodetect..

predpokladal jsem tedy autodetekci.. proc taky ne vzdy vsechno
fungovalo. Kdyz jsem Laboroval nad tim proc mi ty Xy nejdou tak jsem
menil i parametry na sitovkach.. a ejhle stacilo tam hodit ten media typ
a rychlosti pro prenos X11 vzrostly rapidne, a ted je vse O.K.

Problem byl asi ve velkem mnozstvi paketu ktere X11 generuje. jsou male
a bud to sitovka obtizne zpracovavala nebo rozpoznavala. To me ted uz
prilis netrapi..

Jeste jednou diky vsem. PS: dobra vec na pomale pripojeni je lbxproxy
viz manual na http://www.paulandlesley.org/faqs/LBX-HOWTO.html

PM

--
Petr Michalec, azzi na centrum.cz, Jaselska 959 Celakovice 25088, CR
		    `Jeste nenastal den abych si nevazil zitrka.'