ssh over web

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Červen 20 17:10:35 CEST 2002

On 20/06/2002, Jirka Kosina wrote:

> Predstava je takova, ze bych se pres SSL pripojil na nejaky web, ktery
> by mi umoznoval vyvolat a ovladat ssh spojeni - ktere by bylo
> iniciovane ze serveru (jakysi applet jsem nasel, ovsem inicioval
> spojeni od klienta, coz je k nicemu - predpokladam typicke pouziti pro
> uzivatele ze nejakymi restriktivnimi firewally (co hur, aplikacnimi
> proxy), ktere nepusti nic, nez port 80 (co hur, pouze HTTP/SSL
> spojeni)).

Jestli pusti SSL, tak umi i metodu CONNECT, takze by melo jit pouzit
neco jako desproxy (http://desproxy.sourceforge.net/) nebo TransConnect
(http://transconnect.sourceforge.net/), ne?

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka