omezení "závadného obsahu" internetu pro děti

bl bl na mavipet.sk
Pátek Červen 21 10:30:47 CEST 2002

Asi to sem nepatri ale pre spravne vychovane deti nieje porno az tak
skodlive (vedia sami pochopit jeho absurditu) a zakazy ho len zbitocne
upozornia na tuto stranku internetu. A su dokazom absencie sexualnej
vychovi v rodine.

Citanie meilov ci uz elektronickych alebo klasickych by pre mna ako
rodica bolo urazjuce a nedostojne.

ale k veci:
> druhá linux). Teď jeho dítko projevilo zájem o internet, tak by
> potřeboval vyřešit, jak mu omezit (zabránit by bylo asi příliš
> idealistické) přístup na "závadné" stránky (zejména porno),

mam dojem ze proxi servre typu sqid dokazu filtrovat trafic takze bi som
zacal filtrovat stranky zo "znamych" zdrojov (databazu bi som priebezne
updatoval)

filtrovanie podla obsahu je trochu vedsi problem lebo pri zle zvolenich
klucovych slovach moze dieta prist aj o informaci ktore by mohli
suplovat unas zlu situaciu ohladne sexualnej vychovy (v rodinach i v
skole) ale niektore slova sa na tychto strankach pravdepodobne nebudu
vyskytovat (bukkake, xxx, ...)

> případně jak kontrolovat maily
> (nejlépe aby měl kopie všech zpráv co mu přijdou i budou odcházet
> (přes linux. servřík) - počítá s tím, že přístup na freemaily pře
> web. rozhraní zakáže)

kopie prichodzej posti nieje problem (staci par nastaveni v mail demone)
v najjednoduchsom pripade staci nastavit forwarding v mail klientovy.
a jak zisti co je a co nieje freemail? da sa "meilovat" aj v ramci
niektorich diskusnich servrov ...

> Díky moc za jakékoliv náměty

Ja by som sa skor ako na nastavovanie linuxu v tomto pripade zameril na
vychovu. Je dokazane ze zakazy maju kradkodoby a pofiderny vysledok
naproti tomu spravna vychova je takmer 100% ucinna.

--
ZZZZ
  Z zzzz