NTP a synchronizace casu

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pátek Červen 21 10:45:38 CEST 2002

Uvedomujem si to. Zalezi vzdy na vas co presne chcete.
Mate moznost otravovat jak public ntp servery stratum1,
alebo stratum 2 tak aj platene ntp servery, ktore su
mozno presnejsie. Napriklad ja nechavam jeden server
synchronizovat podla public stratum 1 a ten mi potom sluzi
pre celu vnutornu siet ako stratum 2 (o ich pouzitie som
administratorov ntp serverov slusne poziadal, ci sa mozem
pripojit. Pripojil som sa k tym co mi to povolili.). Nepustam
nikoho do internetu samostatne sa synchronizovat. Takze opat
zavisi na tom co chcete. A este jedno. Ak sa synchronizujete
podla ntpdate, tak si mozete vyskusat ktory server vam
vyhovuje najviac a podla neho sa napravat raz za hodinu (to
uplne staci. Na to vam server so stratum 2 urcite staci.
Priznavam sa zle som to predtym pochopil.

Este pre uplnost zoznam danych public serverov so stratum 2:
http://www.eecis.udel.edu/~mills/ntp/clock2.htm

Igor